Cum este afectata SALARIZAREA
de avalansa de acte normative emise
in ultima perioada!

Aflati ce acte normative afecteaza SALARIZAREA in 2021!
Ce probleme apar si cum le gestionati corect!
Evitati greselile parcurgand un material exceptional: Caietul de Salarizare 2021!

Stimate coleg,


Ce trebuie sa stiti despre salarizare in 2021?

Ce modificari au aparut, la ce aspecte trebuie sa fiti deosebit de atent?

Care sunt cele mai frecvente erori de interpretare a noilor prevederi legislative?

Aflati raspunsurile dintr-un ghid practic de ultima ora – Caietul de Salarizare 2021 – o lucrare exceptionala, foarte bine structurata, in cadrul careia reputatul specialist Luminita Obaciu analizeaza impecabil contextul legislativ actual din perspectiva salarizarii, oferind solutii si recomandari de importanta vitala.

Aveti acces imediat la continutul Caietului de Salarizare 2021!
Il puteti parcurge chiar azi!


El este disponibil atat in format stick USB, cat si online, in platforma www.rsonline.ro si il puteti consulta imediat dupa ce achitati contravaloarea sa. Veti primi rapid pe e-mail datele de logare (username si parola), iar apoi ghidul va fi permenent la dispozitia dvs., 24 de ore din 24!


Noutatile legislative cu impact asupra salarizarii in 2021!

Sunt cca 10 acte normative noi care afecteaza salarizarea in acest an.
Dna Luminita Obaciu le analizeaza strict din punctul dvs. de vedere, pune accent pe obligatiile noi care apar si, pastrand aceasta perspectiva, va arata concret ce aveti de facut. Temele abordate in lucrarea dansei sunt esentiale pentru orice angajator:

 1  Implicatiile majorarii salariului minim brut pe economie

 2  Modificarea Codului Muncii – posibilitatea semnarii electroonice a documentelor ce reglementeaza raporturile de munca / modificari aplicabile microintreprinderilor

 3  Modificari referitoare la contractul de munca cu clauza de telemunca
 
 4  Modificari privind concediul si indemnizatia de crestere a copiului si stimulentul de insertie
 
 5  Gestionarea concediilor medicale

 6  Inregistrarile in Revisal

 7  Facilitati fiscale si masuri de protectie sociala in contextul coronavirus

De exemplu, Caietul de Salarizare 2021 contine o sectiune ampla dedicata Legii nr. 296/2020 si modificarilor aduse de aceasta in ceea ce priveste regimul fiscal al unor cheltuieli: 

 conditiile in care angajatorul suporta cheltuielile aferente activitatii in regim de telemunca

 sumele acordate angajatilor care desfasoara activitati in regim de telemunca, pentru sustinerea cheltuielilor cu utilitatile la locul in care acestia isi desfasoara activitatea, in limita unui plafon lunar de 400 lei;

 costurile cu testarea epidemiologica si/sau vaccinarea angajatilor;

 ajutoarele pentru adoptie;

  contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament, inclusiv transportul, pe perioada concediului, pentru salariatii proprii si membrii de familie ai acestora, acordate de angajator;

   avantajele in bani si/sau in natura primite de la terti ca urmare a prevederilor contractului individual de munca, a unui raport de serviciu, act de detasare sau a unui statut special ori a unei relatii contractuale intre parti.


De asemenea, in caietul de salarizare sunt prevazute informatii relevante cu privire la posibilitatea semnarii electronice a documentelor aferente relatiilor de munca si implicatiile aferente;

Sunt detaliate modificarile referitoare la conditiile acordarii stimulentului de insertie si modificarile referitoare la cuantumul si perioada acordarii stimulentului.

Decizia Curtii constitutionale referitoare la posibilitatea popririi indemnizatiei de crestete a copilului

Sunt prezentate si modificari cu privire la interdictia angajatorilor de concediere a salariatilor
 

Atentie!

Facilitatile fiscale din domeniul constructiilor referitoare la contributiile sociale se extind si pentru persoanele care realizeaza venituri asimilate salariilor in baza altor contracte decat contractul individual de munca (de exemplu, in baza contractului de mandat/de administrator).


Aspecte pe care trebuie sa le stapaniti foarte bine in 2021!
(explicatii complete gasiti in Caietul de Salarizare 2021)


Implicatiile cresterii salariului minim brut pe economie
  • Limita maxima recuperare pagupa prin acordul partilor
  • Limita retineri pentru venituri sub nivelul salariului minim pe economie
  • Plafon maxim baza indemnizatii concedii medicale reglementate de OUG 158/2005
  • Venit minim zilieri
  • Limita maxima vouchere de vacanta
  • Plafon contributie sanatate,CAS pentru PFA, drepturi autor, alte venituri
  • Varsaminte persoane cu handicap neincadrate

Modificarea Codului muncii prin Legea 298/2020

Acest act normativ face distinctia mult asteptata si necesara intre:

a) Suspendarea contractului de munca in cazul intreruperii sau reducerii temporare a activitatii, fara incetarea raportului de munca, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similar (art. 52 alin (1) lit c) din Codul Muncii)

si

b) Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii temporare a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta. Atentie, prevederea nu cuprinde si starea de alerta, pentru care aplicabile sunt prevederile OUG 30/2020.


Suspendarea aplicarii facilitatii privind educatia timpurie

Prin OUG nr. 19/2021 se suspenda aplicarea facilitatii privind educatia timpurie incepand cu data de 1 aprilie 2021 si pana la data de 31 decembrie 2021 inclusiv.


OUG nr. 226/2020 privind unele masuri fiscal-bugetare

De exemplu, pentru indemnizatiile acordate in cazul reducerii timpului de munca (kurzarbeit), reglementate de art. 1 si 3 din OUG nr. 132/2020 si indemnizatiile pentru zile libere acordate unuia dintre parinti pentru supravegherea copiilor conform art. 3 din OUG nr. 147/2020 nu se acorda facilitati fiscale.

Masuri de stimulare a ocuparii fortei de munca (OUG nr. 220/2020)

Angajatorii care in perioada 1 ianuarie - 1 septembrie 2021 incadreaza in munca persoane din anumite categorii  primesc lunar, pe o perioada de 12 luni, pentru fiecare persoana angajata din aceste categorii, 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei.

Introducerea semnaturii electronice. Eliminarea obligativitatii fiselor de post si a regulamentului intern pentru microintreprinderi. 


Sunt analizate modurile in care OUG nr. 36/2021 si OUG nr. 37/2021 schimbaCodul Muncii si Legeanr. 81/2018 privind reglementarea activitatiide telemunca.


Acordarea concediilor medicale

Conform Ordinului 1092/2020, certificatele medicale eliberate incepand cu data de 1 octombrie 2020 trebuie sa fie pe modelul nou. Dispare rubrica LUAT IN EVIDENTA de medicul de familie si sunt evidentiate doua coduri noi de indemnizatii (51 si 91). Practic, avem un nou nomenclator de boli infecto-contagioase, utilizat strict pentru certificatele medicale eliberate in cazul in care se impune izolarea.

Detalii complete gasiti in Caietul de Salarizare 2021!


Detalii produs:

Titlu: Caietul de Salarizare 2021
Pret: 70 lei + TVA
Format: stick USB
Livrare: curier

Va asteptam cu placere!
Expertii Grupului Rentrop & Straton va stau cu promptitudine la dispozitie, pentru a va oferi cele mai bune solutii pentru dvs., pentru angajatii dvs., pentru afacerea dvs.!





Cu stima,

Oana Georgiana Banu
Manager produs
Divizia Legislatia Muncii
Rentrop & Straton 

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 150 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna iulie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 150 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:



Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.